års resumé Januari-Juini

Januari:

 
2012 började väldigt bra! vi va på en båt och firade och det väldigt kul alla va typ helt hyypade och man träffade jättemycket nytt folk aa och sen va det ju inte något speciellt med restn av månaden, skolan började typ.
Februari:

I februari hände det inget speciellt jag va typ bara med kompisar och så typ lallade jag runt i skolan så aa jag fattar varför jag hadde så dåliga betyg haha...
Mars:

Mars va en tråkig månad det ända som va kul va att Jutin fyllde år haha. Jag orkar inte skriva om alla andra månader för det hände inget speciellt fram till Juni!
Juni:

Juni va den mästa månaden början på sommarlovet va rolig och sen det bästa va USA jag solade& badade och det bästa va nog shoppingen asså jag älskar Shoppingen i USA asså så himla mycket bättre än i Sverige. Loooovee it!

Kommentarer
Postat av: mergimtare ♛

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

2013-01-01 @ 19:59:51
URL: http://meeergimtare.blogg.se
Postat av: mergimtare ♛

Vad bra, jag följer dig nu :) säg till när du följer tillbaka, kram!

2013-01-02 @ 12:07:34
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0