Filippa&Karro

yeeey äntligen uppdaterar jag tänker ni nu va? haha
Men Ida och Elin sov hos mig igår och vi hade typ Fifa kväll eller haha dom hade det haha jag gjorde lite annat först sen kom jag in och körde, men sen så typ hypade vi hela kvällen så vi kunde typ inte sova haha jag och Elin somnade typ halv 6 haha. Aa så vi vaknade ganska sent... men sen vid typ tre kom Filippa hem till mig, det va trevligt eftersom att vi inte har träffats på länge ( sex veckor sa filippa nyss haha) men vi har typ tagig bilder och sen vart fett osociala haha båda har typ suttit med sin mobil haha, då måste ni tänka "åhh fett tråkiga" men nej vi har liksom kul ändå mannar! Och juste det blir fest ikväll en kompis ringde och vi ska till uppsala nu woop krim! haha om det nu skulle vara så.... vi ska kolla på film istället palla liksom inte åka dit haha...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0