lite kul

10 saker du vill göra innan du dör: Flytta till USA, träffa Justin bieber, åka och plugga i USA med min bästakompis, skaffa familj, få ett bra jobb, åka till New York, shoppa så mycket jag vill utan att ens kolla på priset, bo i mitt drömhus, träna till en drömkropp,ha en walk in closet.
9 saker om mig själv: Jag är halv ryss, är ganska ärlig och säger vad jag tycker, shoppar ganska mycket, blir ganska lätt stressad, vill göra saker fort, gillar inte falska personer, är typ kär i justib bieber snackar om han hela tiden, jag har vissa perioder då jag tränar jättemycket sen händer det något..., fallar nästan alltid för brunetter.
8 sätt att vinna ditt hjärta på: Ha bra personlighet, fina ögon, fint leende, ge mig komplimanger, vara romantisk, fin klädstil, stå upp för mig, kunna lita på varandra, HETA JUSTIN BIEBER.
7 saker du ofta grubblar på: Framtiden, hur det kommer vara att börja i gymnasiet, killar, kärleken, om jag kommer få barn, döden, om jag kommer få se Justin bieber igen.
6 kändisar du tycker är snygga: Jutin bieber, Zac efron, Channing tatum, Taylor lautner, Ed westwick, David beckham.
5 saker du aldrig skulle vilja göra: Döda någon, bada med hajar, börja röka, vara målvakt, sälja sex.
4 saker du köpt den senaste månaden: Jacka, kjol, tröja, jeans.
3 sätt att få dig le/skratta: Mina och Elins skämt, bilder och videos på Justin, pinsamma saker.
2 gamla favoritlåtar: Chris brown- With you, Justin bieber- Down to earth.
1 sak folk inte visste om dig: Jag har gått på volleyboll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0