bästa filmerna från 2012

det här var dom bästa Filmerna jag såg år 2012 på bio!

Savages- Det var nog den bästa filmen av alla dom asså jag verkligen ÄLSKAR den, Blake lively spelar i den filmen och jag tycker att hon är sjukt bra. Om du inte har sett den här filmen så MÅSTE du verkligen göra det!
Paranormal activity 4- Var också bra fast som nog alla vet så är det en sräckfilm så den va ju liksom inte lika rolig att kolla på men jag tycker att 4 och 3an är dom läskigaste Paranormal filmerna.
Breaking dawn part 2- Den var också jätte bra fast man måste ju ha sett alla Twilight filmerna för att se den, men jag tycker nog att den, part 1 och Eclips är dom bästa.
Sune i grekland- Yeey haha det va den senaste filmen jag såg på bio hahah, den va så jävla rolig haha jag och Ida va typ dom ända som garvade hahah, men  ni borde faktiskt ta och kolla på den.
Hahah och det här va inte alla filmer som jag kollade på i år om ni tror det men det va dom senaste, och dom som jag kom på just nu men när jag tänker efter så va The lucky one jättebra och American pie reunion var så sjuk rolig!

Kommentarer
Postat av: Venessa

Savages är en riktig bra film!!

Svar: aa det är en utav dom bästa jag sett!
Karolina Gaberi

2013-01-07 @ 22:01:28
URL: http://nattstad.se/venessas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0