Stampe

Haha här är en väldigt gullig bild på mig och min kanin....
Det är ganska kul att jag vill köpa en pälsväst som ser ut exakt som Stampe typ haha, juste han heter ju Stampe... det är ju lite gulligt haha jag hade nog ingen insperation när jag döpte honom. Men idag har det vart  en ganska bra dag! Det var ju länge sen jag var i skolan, så det var väldigt spännande! nä jag drev men vi hade håltimme idag på svenskan, såååå skönt! så du var jag Elin, Josefin och Niki hemma hos Niki och bara snackade typ i en timme. Efter skolan så fick jag lite ont i huvet så jag gick hem och tog alvedon och sen nu så ska jag snart plugga! duktig tjej.

Kommentarer
Postat av: emma

Hej vilken fin sida du har. Tänkte bara säga att jag har en liten tävling inne på min sida. Där du som pris kan vinna att bli veckans blogg. Reglerna är inte så svåra. Så vad väntar du på kika in på min sida vettja redan nu idag. Så kanske just du har chansen att vinna :)
Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0