hemma från grekland

Nu är jag äntligen hemma från grekland.
Det har varit två sköna veckor som jag har spenderat där. Vi bodde i en stad som heter Faliraki som låg ungefär 10 min bort från själva Rhodos stad. Vi hade väldigt tur med vädret för det blåste lite då och då, vilket var skönt eftersom att det var så varmt ute så slapp man bli helt svettig. Jag tycker att tiden gick ganska fort, vi hann inte göra lika mycket som vi hade planerat. Vi åte bara ut till Rhodos stad tre gånger och gick till Faliraki två. Det är mest bargator och marknader där på båda ställerna , fast det finns ett ställe i Rhodos som heter New town, där finns det lite butiker som t.ex Zara, Mango, H&M och Armani och lite andra dyrare affärer. Jag själv tycker det var väldigt ovärt att handla på dom dyra affärerna för det va mycket dyrare än i sverige och sortimentet var väldigt dåligt. Men man kan ju alltid gå in och kolla ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0