Leonardo Dicaprio

 
Leonardo dicaprio
 
Det här måste nog vara världens snyggaste skådespelare! Jag blir seiöst kär i honom när jag kollar på filmer som han är med i, säskilt Titanic och Romeo and Juliet. Han är så himla romantisk i sina filmer och jag tror att han är minst lika romantisk i verkligheten, man borde ju lära sig av sina roller. Nej men seriöst han låter Rose lägga sig på den där dörren och själv simmar han efetr henne i det iskalla vattnet och håller i hennes hand tills vattnet tar över hans kropp, han gör verkligen allt för sin älskarinna. När jag ser den scenen kommer typ niagarafallen forsande ur mina ögon. Inte bara  att han är så gullig i sina filmer utan seriöst hur snygg är inte han? Jag önskar att han fortfarande var en fäsch liten 20årig pojke som där uppe på bilderna. Varför finns bara dom perfecta killarna på film? åhhhh asså jag skulle så gärna bara vilja ligga och mysa med honom just nu. Och haha nu har ju typ skrivit en uppsats om min kärlek till Leonardo Fast jag skulle seriöst kunna skriva hur långt som helst om allt possitivt jag hittar kring honom! Nu har ni iaf sett min största manliga crush, I hope you enjoy the pics. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du blir kär så lätt haha?

2013-11-12 @ 20:44:37
Postat av: Amanda

Hej, Gud va snygg han var. Vet du vilka fler filmer han spelar i för jag tror att jag såg han i någon film

2013-11-12 @ 20:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0