Elevensval

Förlåt att jag inte har bloggat men jag har verkligen inte haft tid. Men dom här två dagarna har vi haft elevensval vilket var väldigt skönt för vi slutade as tidigt. Igår var vi på nått spårvagnsmuseum och inte var vi på Naturhistoriska. Efter skolan så har jag vart hemma och pluggat och sen tränat. Juste jag har inte berättat att jag har börjat på kickboxning igen, det är jättejobbigt nu i början för jag är inte så stark och min kondition är inte på topp, det märks att jag har varit borta ett bra tag haha. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!
Skulle du snälla kunna göra ett "dagens outfit" inlägg nästan varje dag? Bra blogg. :)

2013-10-15 @ 21:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0