Frågor och svar

Vad heter cafet) älskar din blogg förresten:)
Jag vet faktiskt inte riktigt vad det heter men det ligger i Slussen vid ett cafe som heter muggen, Tack så mycket:)
Vart finns det hollisterbutik i Stockholm? Har sett att du handlar mycket där, är det dyrt? btv älskar din blog du är så himla fin.
Tack så mycket jag blir så glad:) Ja det finns en Hollister butik i Stockholm den ligger i Gallerian, ja det är väl lite dyrare än vissa affärer men det är inte lika dyrt som märkesaffärer så jag tycker väll att det är mitt i mellan. 
Vart ligger cafet? 
Det ligger i hötorget på Drottninggatan.
Vart klipper du dig?
Jag slipper mig på Vanity Studios som ligger vid Östermalmstorg :)
Skulle bli jätteglad om du svarade på den här fråga, jag är 13 år och får 500 i månadspeng, det känns som att alla får mycket mer än mig. Är det konstigt att få så lite? Hur mycket får du? Med tanken på att du shoppar så mycket, betalar dina sake själv eller gör dina föräldrar det?
Jag tycker inta att det är alls konstigt att du får 500 kronor, eller det kanske beror på om du behöver betala dina saker själv. Det är många som till och med får mindre än dig. Mina föräldrar betalar när jag är ute och shoppar med dom men om jag shoppar med mina kompisar så får jag betala själv. Så mina pengar går typ mest på mat haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0