Hair hair hair

bilden är från en riktigt härlig dag i New York. Skulle inte sitta fel om man kunde spola tillbaka tiden.
 
Fast nu ska jag inte deppa allt för mycket, Sveriges väder levererar faktiskt just nu! det är så skönt att alla är så himla mycket gladare nu. Det märks verkligen att solen påverkar folks humör, vi kan ju bara ta tjejerna i min klass som exempel haha, när det är vinter är alla bittra och sura men nu när solen skiner ser man bara små söta leenden på allas läppar :D Hur som helst back to the point med bilden. Jag måste verkligen klippa mig känner jag fast jag har lite beslutångest över ifall jag ska slinga mitt hår ljusare som jag brukar göra varje vår eller om jag bara ska låta håret blekas av solen och om jag ska klippa det lite kortare som sist eller bara topparna. Oj vilket problematiskt liv jag har...

Kommentarer
Postat av: moa

gud vilken bra blogg du har!!! Sluta ALDRIG ;)

2014-04-23 @ 23:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0