Svar på några frågor

Hur ofta gymmar du? och vart gymmar du?
Jag försöker gymma ungefär fyra gånger i veckan om inte mer. Gymmar på Friskis&svettis på Sveagvägen eller ringen. 
Vad ska du ha för balklänning?
Oj jag har inte riktigt bestämt det än... kanske är dags att böjra kolla på det hehe. Jag lovar att lägga upp bild när jag har köpt min.
Hur mycket shoppar du för i månaden? det verkar som att du har nya kläder hela tiden
Det är olika från månad till månad, vissa månader kan jag handla ganska mycket och andra så handlar jag inte alls. Men jag skulle gissa på runt 1500 kr.
Så snygga jeans! Vart är dem köpta?
Tack så mycket:) jag köpte dom inne på Abercrombie&fitch.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0