Vårmåsten

 
Vårmåste
 
 
Boyfriendjeans: Har blivit väldigt populära den sesaste tiden. supersnygga, sköna och passar nästan till allt.
Hatt: Jag tycker det är så himla coolt med hattar, vet dock inte om jag passar i det men det är iallafall ett vårmåste!
Färgade solisar: Så himla balla! Dom piffar verkligen upp en outfit. Jag är så himla nöjd med mina och vet att dom kommer användas flitigt ni i vår.
Den perfekta kappan: Kappor är verkligen så himla snyggt. Man ser så elegant ut när man har på sig det. Jag har köpt två stycken supersnygga kappor redan och är superjöjd, jag rekomenderar dig att göra desamma för dom kommer aldrig gå ut ur modet och du kommer vara superhot!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillajag

Kan inte du lägga ut en video på hur du sminkar dig varje morgon och vilka produkter du andvänder?

2014-04-11 @ 11:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0