Fun pic + fler svar

Haha älskar den här bilden , jag crazysnurrar och tjejen bakom står och har värsta sexy photoshoot. Lol två bilder i en.
Jag tänkte svara på några fler frågor som jag fick så att jag inte glömmer bort det senare.
 
Vet du vart någonstans i Stockholm Bikin finns eller vad affären heter?
Ja det finns i Sture gallerian i samma affär som jag köpte i Ryssland Calzedonia heter den!
 
Vilken linje ska du gå? Älskar din blogg!
Tack så mycket, blir så glad :) Jag ska gå Ekonomi 
 
Känner du någon som ska börja på samma gymnasium som dig?
Ja Niki ska börja på samma :) sen är det fler från min förra skola som ska börja där, det blir ett litet Enskede reunion haha...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0