svar

Hej! Skulle du kunna tipsa om nån snygg väska man skulle kunna investera i som skolväska till hösten? Jag menar inget från hm, utan någon dyrare kvalitetsväska som inte blir "ute".. Är det värt att köpa "Classic q francesca" från mbmj eller finns det nån annan snygg? Svara gärna snabbt, kram! Ps. Din blogg är bäst!
 
hej först och främst tack så mycket :) Jag skulle nog tipsa om att köpa en väska som inte är för dyr som skolväska eftersom att skolböckerna sliter så himla mycket på väskan. Men typ en vanlig svart Michael kors väska tänkte jag själv köpa, den kommer nog inte bli ute och är inte heller så dyr men det tråkiga är väll att alla har den... Sen så beror det på hur mycket du skulle vilja lägga på en skolväska, jag tycker det är värt att köpa en Marc jacobs väska ifall du verkligen vill ha den :)
 
Gymnasium? Är du nervös inför det?
Jag ska börja på Thoren Buissnes school. Jag är lite nervös inför första dagen, det kommer säkert vara väldigt stelt och alla kommer gå runt och stirra på varandra men jag är nöjd med mitt val och tror att jag kommer trivas där.
 
Sjukt fin blogg!! Tänkte om du kunde göra ett inlägg om hur man vet om en kille är intresserad? Har så sjukt svårt att se sånt :/ har du någon kille du är intresserad av? Tacksam för svar! :)<3
 
Tack så mycket:) Jag orkar tyvärr inte göra ett helt inlägg om det men tänkte svara lite kort. Jag har också sjukt svårt att se när en kille är intresserad för jag tänker alltid "varför skulle han vara intresserad av just mig?" men man märker väll det när killen visar dig mer uppmärksamhet än dom andra, skriver mycket till dig och flörtar lite :) jag tycker att killar i sverige är så sjukt dåliga på att visa när dom är intresserade... 
 
Åh, vart har du köpt bikinin? Fin blogg
Jag köpte min bikini när jag var i Ryssland inne på Calzedonia, den finns i Sverige. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du vart någonstans i Stockholm Bikin finns eller vad affären heter?

2014-08-10 @ 20:09:23
Postat av: Olivia

Vilken linje ska du gå? Älskar din blogg!

2014-08-10 @ 21:47:53
Postat av: Anonym

Calzedonia finns ju i Sverige

2014-08-10 @ 23:47:59
Postat av: Anonym

Känner du någon som ska börja på samma gymnasium som dig?

2014-08-11 @ 20:27:15
Postat av: Anonym

Snälla tipsa om snygga höstkappor<3

2014-08-12 @ 10:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0