Snabbt

Nu är det formodligen ingen som läser min blogg eftersom att det är ganska sent på kvällen hos er haha... Men här är klockan faktiskt bara fyra. Vi vaknade ungefär halv åtta och gick och käkade frulle här på vårat hotell, Man får så sjukt jävla mycket mat! det är helt stört. Sen har hela dagen gått åt att kolla runt, Vi gick till Upper East Side, där gick vi till 5th avenue och Lexington avenue. Det är faktiskt ganska svårt att hitta här för allt ligger ganska utspritt. Vi tog även en mysig promenad i Central park och massor med bilder!! som kommer upp lite senare på bloggen. Jag älskar verkligen redan New York, det här är staden jag vill bo i när jag blir äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0