Svar

Vart köper du dina A&F tröjor ifrån?
Jag köper dom när jag är i USA inne på deras butiker.
Vad gjorde du på alla-hjärtansdag?
Jag var med Alice och Klara, vi åt jättegod middag och hade en trevlig tjejkväll.
Hej fin blogg! Vart köpte du din Louis Vuitton väska & vad var priset? kram!!
Hej tack så mycket:) Jag fick den av mina föräldrar men jag vet att dom köpte den inne på Louis Vuitton butiken på östermalm, priset vet jag inte exakt men något med 6000 har jag för mig.
Vart har du köpt dina jeans?
Jag köpte dom inne på Levis i New York.
Har du shoppat mycket i New York? Isåfall kan du visa vad du har köpt sen?
Jag har shoppat ganska mycket och ja jag kanske kan visa en del saker sen, tog en bild på det förut men fick inte riktigt med allt, kanske kan lägga upp den ändå:)
Gud vilken fin väska. Vart kommer den ifrån? :)
Tack så mycket:) jag älskar den! såå söt! Den är från Juicy Couture.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0