60 th floor


Idag har varit en lång dag med så himla mycket saker som skulle hinnas med. Först på morgonen så kom en tjej hit och vi kollade hur jag skulle fixa mitt hår imorgon och sen fick jag springa iväg och göra manikyr, när jag kom hem åkte vi ut till deras landställe, är sååå in love! Det var såå himla fint. Vi lämnade lite saker på landet och var där i någon timme och sen åkte vi in till stan igen och lämnade av mina kusiner på ett jättefint hotell som hon ska bo på eftersom hennes blivande man inte får se henne innan bröllopet ;) hennes rum var på 60 onde våningen och det var jättefin utsikt över hela Moskva. Nu ska jag duscha och alla vi ska göra oss i ordning inför den stora dagen imorgon ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0