boys who...

Killar killar killar... Ibalnd försöker jag komma på vad det är för sorts killar jag brukar falla för men det blir så himla svårt för det känns som att det är olika varje gång. Alla som känner mig tror jag vet hur min "drömkille" ska se ut, det är klart att jag gillar snygga killar och skulle ljuga ifall jag sa att jag inte gjorde men insidan är så himla mycket viktigare. En kille med bra personlighet blir så himla mycket mer attraktiv. Det jag tycker är attraktivt på killar är manlighet, han ska hålla upp dörren, ge komplimanger, bete sig moget. Är så himla trött på omogna killar! men det kommer nog med åren. Jag älskar charmiga killar som får mig att skratta och som man kan ha en konversation med i flera timmar utan att det blir stelt. Killar som är väluppfostrade och artiga, sen får han inte vara någon toffel haha, tycker det är så himla oattraktivt och tröttnar på sånna väldigt snabbt. Han ska dessutom ha en bra klädstil, fint hår och leendet, ja det spelar stor roll. Är sååå himla svag för killar med fin leende. Om jag skulle försöka förknippa min "drömkille" med en person så skulle det nog vara Chace Craword eller Ed westwick.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0