Åhh no

När jag vaknade upp imorse var jag så himla förkyld att jag nästan inte kunde andas, fy för att vara sjuk. Typiskt mig att alltid bli sjuk på sommaren :( inte nog med att jag är sjuk, vart har solen och det mysiga vädret tagit vägen? Nu känns det inte alls som sommar. Är det bara jag eller är det helt dött? jag vet inte ifall alla redan har åkt iväg på semester eller något men det känns så himla dött i stockholm, hallå wakei wakei people.
 
Idag ska jag bara ta det lugnt och försöka bli frisk. Jag har storstädat mitt rum i en timme nu och nu ska jag lägga mig ner i min mysiga säng och kolla på frozen (bästa filmen) sen lite senare ikväll så blir det tacomys med Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0