Miss world Sweden


Igår var det en underbar kväll! Jag var på en gala i Grand hotell där dom skulle välja ut nya miss world Sweden. 
Först när vi kom dit minglade vi runt lite, gick runt i den fina byggnaden och tog bilder haha, sen var det daga för att gå ner och äta, allt var så himla fint dukat och maten var svingod. Där kan vi snacka om matkoma. Sedan gick tjejerna modevisning och juryn valde ut vilka som skulle gå vidare. Tjejen som vann titeln miss world Sweden var bara ett år äldre än mig, alltså 97a. Helt sjukt! Vi avslutade kvällen på en bar i Grand hotell, vi hade ett riktig mysigt sällskap och allt var verkligen underbart. Sen fick jag även ha på mig min älskade klänning som världens bästa mamma köpte till mig :D 

Kommentarer
Postat av: Ann

Olivia är 96a inte 97a :P

2014-06-04 @ 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0