Happy birthday JB

 
Happy birthday Justin
 
 
Idag var det 20 år sedan som den här underbara personen föddes. Jag tycker sjävl att tiden har gått så himla fort. När han var ungefär 15 år så började jag gilla honom, det är liksom fem år sedan nu, tänk er att för bara två år sedan var jag en obsessed liten belieber som satt hemma och grina för att jag inte fick träffa Justin. Förra året så fick jag äntligen se honom live, jag stod ca: två meter ifrån honom, den kvällen var toppen av mitt liv. Justin är en helt vanlig tonåring som har gjort, gör och kommer göra misstag precis som alla andra. Förra året skrev Justin ut på twitter att det var hans sämsta födelsedag, det här året hoppas jag verkligen att det blir en av hans bästa för det förtjänar vekligen han! Happy birthday Biebs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0