Helgen

Jacka- Abercrombie // Jeans- Levis // solglasögon- Ray-ban 
Helgen: Den här helgen har jag umgåtts med massor av kompisar. I fredags hade min kompis Niki fest och igår var jag, Niki och Elin i stan. Förresten jag måste visa er ett par skitsnygga jeans som jag köpte! Det var väldigt mysigt igår, solen sken, vi snackade massor och hade lite crazy photoshot som riktiga turister haha.
Dagens planer: Jag och Niki ska dra iväg till gymmet snart. Det behövs verkligen! känner mig som en rund boll efter allt godis och sötsaker. Efter det vet jag inte riktigt vad jag hittar på, antingen så är jag bara hemma och förbereder mig inför skolan eller så träffar jag någon kompis. Hoppas att ni också har haft en trevlig helg. Se tll att njuta lite av solen nu innan det börjar snöa igen....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0