so much fashion

Åhh vad mysigt det är att sitta hemma och kolla igenom nya modetidningar på en söndagseftermiddag. Söndagar är en sån dag då jag bara vill ta det lugnt och inte riktigt göra något . Precis en sån dag har det varit idag förutom att jag har gymmat och pluggat, men det är spnt som måste göras. Jag vaknade upp hemma hos Niki och vi käkade frulle sen drog jag hem snabbt och hämtade gymkläder och sedan vidare till gymmet, idag var faktiskt ett riktigt bra gympass (lite stolt över mig och Niki) när jag kom hem så duschade jag och sen pluggade. 
Atm: Sitter och bläddrar igenom tidningarna och tycker synd om mig själv för jag insåg att det är så mycket som jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0