Sorri sorri sorri

Jag vill verkligen be om ursäkt för att jag är bajsdålig på att uppdatera just nu, men det här är sista veckan innan dom sätter betyg och jag har ca 5 uppsatser och ett prov som ska vara inlämnat imorgon ( fun life) hoppas att ni kan förlåta mig nu när jag har så bra ursäkt. Som tur är så är det sista skoldagen för den här veckan imorgon och jag kommer ha massa tid för att blogga när jag är ledig:) ska försöka ta lite bilder och hitta på något kul att skriva om. Ni får jätteärna kommentera tips på blogginlägg som ni skulle vilja läsa om, juste jag har fått måånga frågor om att göra både en vardagssminkning och lite mer festlig, det kommer! Jag har bal snart då kan jag säkert fixa ihop en video och en vardagssminkning försöker jag fixa nu i veckan:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte fixa din design?

2014-05-27 @ 22:27:19
Postat av: Anonym

Så att inte hela är helt vit det blir så jobbit!

2014-05-27 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0